måndag 11 augusti 2014

Lite random saker ^^'

Hej!

Om snart en vecka börjar skolan igen, den 20 Augusti för mig! Längtar jätte mycket samtidigt som jag verkligen inte längtar... För vet att jag kommer vilja ha lov igen bara några få veckor in på terminen xc Men jag saknar mina kompisar och så kommer det bli kul att få vara en del av högstadiet (börjar sjuan!) istället för låg och-mellanstadiet. Högstadiet verkar mer awesome helt enkelt. Fast jobbigt med mer prov och sånt ;(

Nu är det även bara typ 2 veckor kvar till första avsnittet ("Deep breath") av Säsong 8 av Doctor Who! Taggataggatagga!! Den 23 Augusti så. Fast kommer nog få se det hemma lite forever alone, tyvärr. Men ändå!! Fast tydligen ska två biografer nära här i Stockholm visa det den 23 och 24?? Så vi får se.

Har också funderat på att göra en ny tumblr, mer organiserad och fokuserad på en sak. Typ Doctor Who, eller Sherlock. Eller så gör jag bara multifandom!

(Alltså är det bara jag eller gör jag alltid bara helt random inlägg?? Glömmer typ alltid bort vad jag hade tänkt skriva i första hand typ ._.' Tror att jag ska organisera den här bloggen mer också- jag gillar att ha det organiserat. Och känner att denna blogg inte är det så mycket såatteh ^^' )

7 kommentarer:

  1. Om du gör en fan blogg så följer jag dig !!!

    SvaraRadera
  2. Haha okej tack, typ! :))
    Men förresten, har du typ kik? För du verkar väldigt trevlig o jag skulle gärna prata mer med dig! Heheh ^^

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har kik ! Jag tänkte faktiskt fråga dig om det !
    emmwy11 heter jag! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! Jag kikar dig då! :D Heter Lucci_Solem om jag inte minns fel ^^

      Radera
  4. Glömde skriva att du är ju också super trevlig ^^ Haha !

    SvaraRadera
  5. Kan du skicka kik meddelandet igen? Mitt kik typ pajade just när du skickade? Hehe

    SvaraRadera